Μενού

Ροή ειδήσεων
Παγκόσμια Ημέρα
Παγκόσμια Ημέρα Οστεοπόρωσης
Facebook Twitter Google+

Η τακτική άσκηση, από το βάδισμα έως την έντονη άσκηση, μπορεί να συμβάλει στη μείωση του κινδύνου χρόνιου πόνου κατά 16%, σύμφωνα με μια νέα επισκόπηση προηγούμενων μελετών.

 

Διαβάστε περισσότερα: Η ενεργός δράση μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο χρόνιου πόνου στην πλάτη

Ένας από τους τρόπους «διαχείρισης» του άγχους είναι η γιόγκα. Και από ό,τι λένε όσες κι όσοι ασχολούνται, είναι λειτουργικός. Τώρα για την εξάσκηση της αγαπημένης τους γυμναστικής έχουν ως βοηθό ένα κολάν, που δίνει feedback σε ό,ποιον το φορά όσον αφορά τις στάσεις που παίρνει στη γιόγκα.

 

Διαβάστε περισσότερα: Ένα κολάν «διορθώνει» τις στάσεις γιόγκα

Επιστήμονες στις ΗΠΑ, μετά από επιτυχή πειράματα σε ποντίκια, αισιοδοξούν ότι είναι θέμα χρόνου να αναπτυχθούν «χάπια άσκησης», τα οποία σε πολύ πιο σύντομο χρόνο και με πολύ λιγότερο ιδρώτα θα έχουν στο σώμα τα ίδια ευεργετικά αποτελέσματα με την πραγματική αεροβική άσκηση.

 

Διαβάστε περισσότερα: Ξεχάστε το γυμναστήριο...έρχεται το χάπι της άσκησης! Δείτε το βίντεο

Για όσους το αντέχουν, η γυμναστική με άδειο στομάχι μπορεί να είναι πιο ωφέλιμη για την υγεία απ’ ό,τι η άσκηση μετά το πρωινό γεύμα, σύμφωνα με μια νέα μελέτη.

 

Διαβάστε περισσότερα: Πότε πρέπει να γίνεται με άδειο και πότε με γεμάτο στομάχι η Γυμναστική

Οι γυναίκες που καθημερινά περνούν πολλές ώρες καθισμένες σε μια καρέκλα μπορεί να επιταχύνουν τη διαδικασία της γήρανσής τους, αναφέρουν επιστήμονες από τις ΗΠΑ.

 

Διαβάστε περισσότερα: Η καθιστική ζωή επιταχύνει τη γήρανση των γυναικών

Περισσότερα Άρθρα...