Μενού

Ροή ειδήσεων
Παγκόσμια Ημέρα
Ημέρα της Μαϊμούς
Facebook Twitter Google+

Τέσσερις "μνηστήρες" για την κατασκευή της γραμμής 4 του Μετρό

Επιχειρείν
Γραμματοσειρά

Ολοκληρώθηκε σήμερα η διαδικασία υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος για το διαγωνισμό «ΓΡΑΜΜΗ 4 – ΤΜΗΜΑ Α΄, ΑΛΣΟΣ ΒΕΪΚΟΥ – ΓΟΥΔΗ– Α’ ΣΤΑΔΙΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ». Στη διαδικασία συμμετείχαν τα εξής σχήματα, με βάση τη σειρά υποβολής φακέλων εκδήλωσης ενδιαφέροντος:

 

1. ΤΕΡΝΑ ΑΕ- VINCI-SIEMENS AG “TVS”

2. J+P ΑΒΑΞ ΑΕ- GHELLA SpA –ALSTOM TRANSPORT S.A.

3. ΑΚΤΩΡ ΑΤΕ – ANSALDO STP S.p.A – HITACHI RAIL ITALY SPA

4. FCC – ARCHIRODON-ΜΥΤΙΛΗΝΑΙΟΣ

Σύμφωνα με την Αττικο Μετρό, η παραπάνω εξέλιξη σηματοδοτεί την εκκίνηση της υλοποίησης της Γραμμής 4 του μητροπολιτικού σιδηροδρόμου της Αθήνας, του μεγαλύτερου έργου υποδομής, προϋπολογισμού δημοπράτησης για την πρώτη φάση 1, 45 δισ. ευρώ χωρίς ΦΠΑ, που εκτελείται αυτή τη στιγμή στην Ε.Ε.

Η Διοίκηση της Αττικό Μετρό εκφράζει την ικανοποίησή της για το ενδιαφέρον και τη συμμετοχή κατασκευαστικών εταιριών από την Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς η ολοκλήρωση του έργου θα συμβάλλει καταλυτικά στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής και των παρεχόμενων υπηρεσιών προς τους πολίτες της Αττικής, καταλήγει η ανακοίνωση.

metro

Τα χαρακτηριστικά του έργου

Το πρώτο τμήμα της υπόγειας Γραμμής 4, το τμήμα Α «Άλσος Βεΐκου – Γουδή», έχει μήκος περί τα 13χλμ και 14 νέους υπόγειους σταθμούς, τους εξής: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Νήαρ Ήστ, Ζωγράφου, Ιλίσια, Γουδή. Εξετάζεται, όμως, η προσθήκη ενός σταθμού μεταξύ Γαλατσίου και Κυψέλης.

Επίσης, για τις ανάγκες του τμήματος Α της Γραμμής 4 θα κατασκευασθούν:

• Σήραγγα διπλής τροχιάς μήκους περίπου 10,0 χλμ με μηχανήματα ΤΒΜ.

• Συνδετήρια σήραγγα μονής τροχιάς μήκους περίπου 840 μ.

• Δέκα (10) φρέατα.

• Ένα νέο Κέντρο Ελέγχου Λειτουργίας (ΚΕΛ) για τη Γραμμή 4 και ένα νέο κτίριο συντήρησης και επισκευών των νέων συρμών που θα χωροθετηθούν σε διαθέσιμο χώρο στο αμαξοστάσιο Σεπολίων.

• Δύο επίσταθμοι της γραμμής, πριν το σταθμό Άλσος Βεΐκου (κάτω από την Λεωφ. Βεϊκου) και μετά το σταθμό Γουδή (κάτω από τη Λεωφ. Κατεχάκη).

• Η προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία τροχαίου υλικού μέχρι 18 αυτόματων συρμών, που θα απαιτηθούν για την λειτουργία του τμήματος «Α» της νέας γραμμής, ώστε να καλύπτουν την προβλεπόμενη επιβατική κίνηση κατά το έτος 2030.

Ο προϋπολογισμός θα ανέρχεται στα 1.450.000.000 ευρώ, η διάρκεια κατασκευής του θα είναι 8 χρόνια, ήτοι 2019-2026. Αξίζει να αναφερθεί ότι το έργο, σύμφωνα με τους αρχικούς σχεδιασμούς θα έπρεπε να έχει ολοκληρωθεί το...2012!

 

 

Σχετικά Νέα
Καταστροφές

Οι χρήστες συγκοινωνιών και οι ποδηλάτες κινδυνεύουν ακόμα και με απώλεια ακοής

Ακόμα και με απώλεια ακοής κινδυνεύουν όσοι μετακινούνται συχνά με το μετρό και τα λεωφορεία, αλλά και οι ποδηλάτες στο κέντρο της πόλης, καθώς μπορεί να εκτεθούν σε επίπεδα θορύβου που συχνά είναι...

Βίντεο

Το βραβευμένο βίντεο του ΕΟΤ, «Greece-A 365-Day Destination
Το βραβευμένο βίντεο του ΕΟΤ, «Greece-A 365-Day Destination" στον «2ο Διαγωνισμό Βίντεο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών»

Δείτε το βίντεο:

 

Καβούρι - ήρωας. Πηδάει από το τηγάνι και κλείνει το μάτι για να σώσει τους φίλους του!
Καβούρι - ήρωας. Πηδάει από το τηγάνι και κλείνει το μάτι για να σώσει τους φίλους του!

Η απίστευτη αυτή... διάσωση έλαβε χώρα στην επαρχία Τζιανγκσού της Κίνας, στην πόλη Λιανιουνγκάνγκ, βόρεια της Σαγκάης. Δείτε το βίντεο!

 

Facebook