Μενού

Ροή ειδήσεων
Παγκόσμια Ημέρα
Ημέρα της Μαϊμούς
Facebook Twitter Google+

Η νέα βιολογική ασπιρίνη φέρει κρητική υπογραφή. Ήρθε για να αλλάξει άρδην όσα μέχρι σήμερα γνωρίζαμε για την προστασία της υγείας μας από τα κρυολογήματα και την κοινή γρίπη. Πρόκειται για μία μαγική κάψουλα που αποτελείται από τρία είδη κρητικών βοτάνων διαλυμένων σε ελαιόλαδο!
Η κάψουλα παρασκευάσθηκε από ομάδα καθηγητών του Πανεπιστημίου Κρήτης και αποτελεί παγκόσμια πατέντα με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας ενώ συνδυάζει την απόλυτη αξιοποίηση των κρητικών βοτάνων με τις αυστηρές προδιαγραφές που θέτει η σύγχρονη φαρμακευτική επιστήμη.

 

Διαβάστε περισσότερα: Νέα βιολογική ασπιρίνη… made in Crete

Σε αναζήτηση της Πρωτεύουσας της Καινοτομίας βρίσκεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Το βραβείο και την ανάδειξη σε «iCapital» θα λάβει η πόλη που δημιουργεί το καλύτερο «οικοσύστημα καινοτομίας», συνδέοντας μεταξύ τους πολίτες, τις δημόσιες αρχές, την πανεπιστημιακή κοινότητα και τις επιχειρήσεις της.

 

Διαβάστε περισσότερα: Ευρωπαϊκή Επιτροπή: διαγωνισμός για την Πρωτεύουσα της Καινοτομίας

Είναι το πρώτο ηλιακό αυτοκίνητο με χωρητικότητα 4 ατόμων, πορτ-μπαγκάζ, χειριστήρια στο τιμόνι για διαισθητικό χειρισμό, έχει αυτονομία 600 χλμ. και θα συμμετάσχει στον Παγκόσμιο Διαγωνισμό Ηλιακής Ενέργειας τον ερχόμενο Οκτώβριο.

 

Διαβάστε περισσότερα: Το αυτοκίνητο του μέλλοντος έχει φωτοβολταϊκά και διαίσθηση...

Η ερευνητική ομάδα του Εργαστηρίου του Dr Mark Post, του Πανεπιστημίου του Μάαστριχτ, στοχεύει να αποδείξει ότι η καλλιέργεια κρέατος στο εργαστήριο θα μπορούσε να μειώσει τις επιπτώσεις της ζωικής παραγωγής στο περιβάλλον και να βοηθήσει στην καταπολέμηση της πείνας στον Πλανήτη.

 

Διαβάστε περισσότερα: Το πρώτο χάμπουργκερ από εργαστήριο παραγωγής κρέατος!

Πως μεταφέρονται οι ιδέες; Ποια μηνύματα μεταφέρονται αστραπιαία και αλυσιδωτά σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, και είναι δυνατόν αυτό να προβλεφθεί; Για πρώτη φορά ταυτοποιούνται οι εγκεφαλικές περιοχές που σχετίζονται με την επιτυχή μετάδοση ιδεών, το λεγόμενο “buzz” (μτφ.βουητό) στην ορολογία των κοινωνικών δικτύων. Οι ψυχολόγοι του UCLA έκαναν μεγάλα βήματα στην προσπάθεια τους να δώσουν απαντήσεις..

 

Διαβάστε περισσότερα: Γιατί αναδημοσιεύουμε ένα status; Και γιατί όχι;

Περισσότερα Άρθρα...