Μενού

Παγκόσμια Ημέρα Μετανάστη

Οι καταναλωτές σε ολόκληρο τον κόσμο απολαμβάνουν το ελληνικό γιαούρτι για τη γεύση, την υφή και τη διατροφή του πληρότητα. Ωστόσο η παραγωγή όμως αυτού του τύπου γιαουρτιού δημιουργεί μεγάλους όγκους αποβλήτων τροφίμων με τη μορφή υγρού ορού γάλακτος...

Διαβάστε περισσότερα: Μοναδικό: Το ελληνικό γιαούρτι μπορεί να μετατραπεί σε βιοκαύσιμο!

Χρησιμοποιώντας νανοσωματίδια που εκπέμπουν φως, οι επιστήμονες του Πανεπιστημίου Rutgers-New Brunswick ανακάλυψαν μια πολύ αποτελεσματική μέθοδος για την ανίχνευση μικροσκοπικών όγκων και την παρακολούθηση της εξάπλωσής τους, οδηγώντας σε ταχύτερη ανίχνευση του καρκίνου και πιο ακριβή θεραπεία.

Διαβάστε περισσότερα: Σε πέντε χρόνια νανοσωματίδια θα εντοπίζουν τον καρκίνο στο σώμα μας

Μια ομάδα ερευνητών με το Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνιας και τη Σχολή Ιατρικής του Wake Forest διενήργησαν πειράματα που περιλαμβάνουν την εμφύτευση ηλεκτροδίων στους εγκεφάλους εθελοντών ανθρώπων, για να διαπιστώσουν εάν κάτι τέτοιο μπορεί να βελτιώσει την ανάκληση μνήμης.

Διαβάστε περισσότερα: Βελτίωσαν την ανθρώπινη μνήμη... εμφυτεύματα σε εκεφάλους!

Οι χημικοί στο Πανεπιστήμιο του Μπρίστολ έχουν κάνει τα πρώτα βήματα προς την κατεύθυνση της δημιουργίας βιώσιμης βενζίνης χρησιμοποιώντας μπύρα ως βασικό συστατικό.

Διαβάστε περισσότερα: Ιστορική ανακάλυψη: Μετέτρεψαν τη μπύρα σε καύσιμο για τα οχήματα!

Ήρθε η σειρά των κοκτέιλ να αποκτήσουν τη δική τους εικονική εκδοχή καθώς ερευνητές του Εθνικού Πανεπιστημίου της Σιγκαπούρης παρουσίασαν μια πρωτοποριακή συσκευή, η οποία «μεταμορφώνει» ένα απλό παραδοσιακό ποτό σε κάτι διαφορετικό, που ξεγελά ταυτόχρονα τις αισθήσεις της γεύσης, της όρασης και της όσφρησης.

Διαβάστε περισσότερα: Έρχονται τα εικονικά κοκτέιλ